آژانس مسافرتی قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت

مجری تورهای مسافرتی،اخذ ویزا و خدمات پیکاپ ویزا،صدور بلیط های داخلی و خارجی از تمامی ایرلاین ها
آژانس مسافرتی قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت

مجری تورهای مسافرتی،اخذ ویزا و خدمات پیکاپ ویزا،صدور بلیط های داخلی و خارجی از تمامی ایرلاین ها

تور برزیل آرژانتین




تور ترکیبی 11 شب و 12 روز برزیل آرژانتین (3 شب بوینس آیرس + 1 شب ایگوازو + 3 شب ایگواسو + 4 شب ریودوژانیرو)


خدمات تور :

اقامت در هتل 5 ستاره به همراه صبحانه، پرواز رفت و برگشت هواپیمایی امارات، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، بروازهای بین شهری، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت های شهری

 

توجه:

  • حداقل زمان جهت صدور ویزا 3 هفته میباشد .
  • پرداخت 50% مبلغ تور در زمان ثبت نام الزامیست .
  • مسئولیت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد .
  • در صورت تغییر نرخ پروازها (داخلی/خارجی) ، نرخ تور تغییر خواهد داشت .
  • هزینه ترجمه مدارک بر عهده مسافر میباشد .

 

گشت ها:

روز اول: چهارشنبه 22 مارچ 2017 بوینس آیرس:

 ترانسفر از فرودگاه EZE به هتل




روز دوم: سه‌شنبه 23 مارس 2017- بوینس آیرس:

 تور نیم روزه‌ی شهر:

در این تور 3 ساعته بیشتر نقاط دیدنی شهر را خواهیم دید. از هتل به سمت خیابان «دوژولیو»، وسیع‌ترین بلوار جهان خواهیم رفت و از سمت خانه‌ی اپرای کولون مشهور، Obelisk(ستون سنگی هرمی) که اولین پایه‌گذاری‌های شهر را در سال 1536 را نشان می‌دهد، عبور خواهیم کرد و به میدان Plaza de Mayo خواهیم رسید.

تور به سمت «لا بوکا» ادامه پیدا می‌کند، این منطقه تحت تاثیرمهاجران ایتالیایی قرارگرفته است و در ادامه به سمت خانه‌های نقاشی شده‌ی خیابان «Caminito"، اسکله‌ی بویند آیرس، میدان سن مارتین، منطقه‌ی مسکونی Palermo Chico و پارک» پلرمو با درخت‌های Jacaranda و Palo Borracho که شکوفهای آن در بهار و تابستان صحنه‌ی بسیار زیبایی به این منطقه داده می‌شود، ادامه دارد.

 

روز چهارم شنبه 25 مارس 2017: بوینس آیرس-ایگواسو

 تور نیم روزه‌ی آبشار آرژانتین

روی رودخانه‌ی ایگواسو و ورودی آرژانتین برده Tancredo Neves مسافران با اتوبوس و در طی یک رانندگی هیجان‌انگیز از رانندگی در طول جنگل‌های استوایی لذت می‌برند.

 بعد از 9 مایل وارد پارک ملی آرژانتین و Puerto Yguazu و با گذشتن از شهر

 جنگل‌های استوایی می‌شود. مهمانان می‌توانند بر روی پل نزدیک آبشارها بروند و منطقه‌ی «گلوی شیطان» جایی که

جریان آب آبشارها به آنجا می‌ریزد و جنگل‌های اطراف مملو از پرندگان استوایی را در آن محیط شگفت‌انگیز، تماشا کنند. رنگین‌کمانی که با بازتاب آبشارهای متعدد و اسپری قطره‌های آب در محیط به وجود آمده است، محیط را بسیار زیبا و شگفت‌انگیزتر می‌کند.

مهمانان در داخل پارک می‌توانند هرکدام از راه‌هایی که منجر به آبشارها می‌شوند را انتخاب کنند و هم آن‌ها را از پایین آبشار تماشا کنند وهم از بالا.

 روز پنجم: یک‌شنبه 26 مارس - 2017 ایگواسو

رودخانه‌ی ایگواسو در بخش بالایی آبشار 1.200 متر پهنا دارد و بعد از آبشارها در دره‌ی عمیقی به پهنای 65 متر می‌ریزد. پهنای آبشارهای ایگواسو در سمت برزیل 800 متر و در بخش آرژانتین 1.900 متر و در کل پهنای 2.700 متر را دارد و به شکل نیم‌دایره و یا به شکل نعل اسب می‌باشد. تعداد آبشارها در رودخانه‌ی ایگواسو بسته به حجم آب می‌تواند از 150 تا 300 آبشار متغیر باشد؛ و ارتفاع نیز از 40 تا 82 نیز متغیر است. حجم متوسط آب رودخانه 1.500 متر مکعب در هر ثانیه است و در موقع خشک‌سالی تا 300 متر مکعب در ثانیه کاهش و در موقع پرآبی تا 6.500 مترمکعب در ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

تور سافاری ماکوکو: این تور قایق‌سواری شما را به یک ماجراجویی شگفت‌انگیز دعوت می‌کند که در آن از شکوه و جلال آبشارهای اگواسو لذت خواهید برد. شما با یک قایق برقی به همراه راهنمای دوزبانه به قعر جنگل‌های انبوه پارک ملی ایگواسو خواهید رفت. راهنما در رابطه با پوشش گیاهی و گونه‌های جانوری پارک ملی توضیحاتی را خواهد داد. در طول جنگل ساحلی ارتباط نزدیک‌تری با طبیعت خواهید داشت و آب شفاف و آبشار «سالتو ماکوکو» شمارا شگفت‌زده خواهد کرد. از ماجراجویی هیجان‌انگیز و چشم‌اندازهای زیبا لذت ببرید. قدرت آبشار را حس کنید و از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید. قایق ظرفیت 40 نفری دارد و از مکان ماهیگیری «مارینگا» و از حاشیه‌ی رودخانه‌ی «پارانا» حرکت می‌کند. در طول راه راهنما در مورد مسیر صحبت می‌کند. قایق از مکان تاریخیThree Borders Landmark عبور می‌کند و به سمت پل Tancredo Neves بین برزیل و آرژانتین می‌رود و بعد از آن به سمت رودخانه‌ی «پارانا» راه خود را ادامه می‌دهد. در رودخانه‌ی پارانا به پلFriendship بین برزیل و پاراگوئه می‌رسیم و به سمت جزیره ی «آکارای» نزدیک می‌شویم.

روز ششم: دوشنبه 27 مارس 2017-ایگواسو

تور باغ پرندگان: تور نیم روزی باغ پرندگان آبشار ایگواسو را خواهیم داشت که شامل 12 جریب از جنگل‌های نیمه استوایی مملو از گونه‌های متنوع پرندگان است. فرصت دیدن، عکس گرفتن و گوش دادن به صدای دل‌نشین این پرندگان زیبا را در طبیعت Foz do Iguacu از دست ندهید.

روز هفتم: سه‌شنبه 28 مارس –ایگواسو

روز آزاد

روز هشتم چهارشنبه 29 مارچ –ایگواسو-ریو

ترانسفر از هتل در برزیل به سمت فرودگاه ریو

ترانسفر از فرودگاه به هتل

هتل پنج ستاره‌ی Windsor Atlantica

روز نهم پنج‌شنبه 30 مارس 2017-ریو

Regente Feijo تور قایق‌سواری

روز دهم: جمعه 31 مارچ 2017-ریو

تور نیم روزه ی کورکوادو

روز یازدهم: شنبه 1 آوریل 2017-ریو

تور نیم روزه‌ی کوه شوگرلوف

روز دوازدهم: یک‌شنبه 2 آوریل 2017-ریو

ترانسفر از هتل به فرودگاه ریو

نکات مهم:

هیچ هتلی رزرو نشده است بنابراین، قیمت‌ها بر اساس موجود بودن اتاق در زمان رزرو می‌باشد.

هزینه‌هایی که شامل تور نیست:

هزینه‌های پرواز، تمامی هزینه‌های شخصی، ویزای ورود، انعام راهنما، سرگروه‌های محلی، راننده‌ها و غیره.

تور های مسافرت

آژانس مسافرتی قصران گشت مجری تورهای مسافرتی،تورهایی بی نظیر به دور دنیا برگزار می کند.شما با تورهای آسیای ما می توانید به کشورهای چین ،ژاپن،دبی،ارمنستان،ترکیه،مالزی،اندونزی و .. سفر کنید و از جاذبه های گردشگری قاره کهن دیدن کنید و همچنین این آژانس تورهایی برای بازدید و سفر به قاره ی سبز دارد که در این سفرها بی نظیرترین خدمات ارایه می شود و سیستم رزرواسیون هتل های ما لوکس ترین هتل ها را برای شما رزرو خواهند کرد.در زیر تورهای مسافرتی آژانس مسافرتی قصران گشت را می توانید مشاهده کنید.

آژانس مسافرتی قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت
http://ghasrangasht.com/fa

شرکت خدمات مسافرتی قصران گشت عضو فعال سازمان یاتا، براحتی امکان رزرواسیون بیش از ششصد وسی خط هوایی دنیا با بیش از یکصد هزار پرواز روزانه که بیشتر مسیرهای مسافرتی را تحت پوشش قرار می دهد را فراهم کرده است . به عبارت دیگر،پروازهای متنوع خارج از کشور (اعم از پروازهای داخلی کشورهای خارجی و یا پروازهای بیت الملی )بدون هیچگونه محدودیتی در کمتر از 1ساعت در اختیار مسافرین و آزانس های محترم قرار دارد. بزرگترین مزیت این خدمات،دسترسی به قیمت های ویژه،برای ساعتهای خاص پروازها میباشد.بسیاری از ایرلاین ها با توجه به آمار گذشته و اطلاع از این موضوع  که در ساعت و یا تاریخ های خاصی پرواز یا حد نصابی کمتر از معمول انجام می شود،سعی می کنند،از طریق سیستم های رزواسیون الکترو نیک،با ارایه تخفیف هایی گاه تا 20 در صد،ظرفیت پروازهای خود را به حداکثر برساند . بنابرین در اکثر مواقع ،استفاده از بیلط های الکترونیک ،صرفه جویی اقتصادی بسیار بیشتری را نسبت به تهیه بیلط های متدوال به همراه دارد.

مجموعه فعالیتهای ما در حال حاضر معطوف به موارد ذیل می باشد:

| رزرو هتل‌های داخلی و خارجی

| تهیه بلیط الکترونیکی برای پروازهای خارجی ( کلیه خطوط هوایی، حتی برای پروازهای بین‌المللی خارج از کشور)

| جذب گردشگران خارجی به کشور

| برگزاری تورهای بین‌المللی حتی برای یک نفر

| اخذ تأییدیه رزرواسیون هتل، بر روی سربرگ هتل، جهت اخذ ویزا برای اکثر کشورهای اروپایی

| ارائه خدمات مشاوره در کلیه امور مسافرت

| خدمات گردشگری تجاری برای آژانس‌های همکار و شرکت‌هایی که سالیانه حجم قابل‌توجهی از هزینه‌هایشان به سفرهای بین‌المللی اختصاص دارد

| ثبت‌نام گروهی برای تورهای خارجی با تخفیف ویژه

| اخذ ویزا

| بیمه مسافرتی

مدیر عامل : آقای رسول بابائی

شماره مجوز فعالیت 
: 21014-912/126