آژانس مسافرتی قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت

مجری تورهای مسافرتی،اخذ ویزا و خدمات پیکاپ ویزا،صدور بلیط های داخلی و خارجی از تمامی ایرلاین ها
آژانس مسافرتی قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت

مجری تورهای مسافرتی،اخذ ویزا و خدمات پیکاپ ویزا،صدور بلیط های داخلی و خارجی از تمامی ایرلاین ها

استرالیا بهشتی در دوردست

استرالیا و نیوزیلند  وتقارن  کوه ها، بیابان ها، صخره ها، جنگل ها، سواحل و شهرهای چند فرهنگی طرحی ابدی برای مسافران هستند. دوردست، زیبا و مساعد، ماسه های سفید جزایر اقیانوس آرام و آب های  روشن تقریبا در کمال یافتگی خود در رویا هستند.

جزایر و سواحل

کشورهای جزیره ای اقیانوس آرام در سراسر نقشه مانند گلبرگ های گل پراکنده هستند، اما یک چیز است که همه آنها را متحد می سازد  و آن صدای همیشه حاضر اقیانوس است. اگر شما به دنبال  ساحل عالی باشید احتمالا آن را خواهید یافت و  یکی از آن ها در اطراف هر پرتگاه وجود دارد. اقیانوس آرام تنها برای استراحت درحاشیه  سواحل سفید و بر روی شن و ماسه های آن نیست بلکه شما  سواحل چشمگیری را در آن کشف خواهید کرد که برای پیاده روی های طولانی ساخته شده که در آن باد و هوای دریا  تنها همدم شما خواهند بود.

 

حیات وحش و طبیعت وحشی

از رویارویی نزدیک با جانوران کیسه دار خزدار در استرالیا تا زندگی دریایی رنگارنگ اقیانوس آرام، شما در اینجا با یک جهان در ارتباط هستید که تا قبل از آن فقط آن ها را در داستان سرایی های دیوید گوتنبرو شنیده بودید. شما می توانید با کوسه نهنگ ها در غرب استرالیا شنا کنید؛ در طول جنگل پیاده روی کنید تا به آبشار فیجی برسید و در آن شنا کنید؛ و یا از کوه های برف پوش و fiordsهای عمیق نیوزیلند شگفت زده شوید.

 

فرهنگ های سنتی

فرهنگ جزایر اقیانوس آرام در طول سال ها تغییر کرده اما مردم هنوز هم با تواضع لباس می پوشند و با یک حس قوی از احترام به بزرگان و سنت خود زندگی می کنند. چه برخی از کشورهای اقیانوس آرام ممکن است تجملی نباشند اما آن را با سخاوت خود جبران می کنند.وقتی یک شب را با سهیم شدن در غذا و موسیقی در کنار مردم محلی می گذرانید متوجه می شوید که  هر مزیت مدرنی که به زندگی اضافه می شود مهارت ، دانش، و خویشاوندی از دست می رود. مهمان نوازی و خنده دلچسب رایج ترین چیز در بین مردم محلی اقیانوس آرام است، پس مانند مردم محلی با حرکت سر یا با یک لبخند در خیابان احوال پرسی کنید.

 

ماجراجویی در فضای باز

نیوزیلند احتمالا پایتخت ورزش های ماجراجویی باشد در جایی که در آن بانجی جامپینگ و Zorbing و اسکی تنها بخش کوچکی از فعالیت های هیجانی است که به شما پیشنهاد داده می شود، اما اقیانوس آرام پهناور مقدار فراوانی هیجان را برای کسانی که می خواهند جرات و جسارت خود را محک بزنند ارائه می دهد . بهترین گشت و گذار و غواصی در سطح جهانی در اینجا وجود دارد، اما نظرتان درمورد پیاده روی به سمت مجسمه های فرو ریخته ی مقدس در جنگل، شنا کردن با نهنگ، کوه پیمایی تا بالای آتشفشان، فرود از آبشار و یا قایقرانی به سمت  سواحل فراموش شده چیست؟ 

 

 

 

لینک های مرتبط:

ویزای استرالیا              تور استرالیا

معانی نام کشورها